Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka

Obchodné podmienky

Úvod Obchodné podmienky

Obchodná spoločnosť

 

LeaNails s.r.o.

 

zo sídlom Budyšínska 10, 83103 Bratislava

 

IČO: 44 405 251

IČ DPH: SK2022676139

 

pre predaj tovaru spoločnosti MK Profinails v.o.s. prostrednictvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese www.mkprofinails.sk

 

 

LeaNails s.r.o. je internetový obchod bez kamennej predajne.

 

1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

 

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu LeaNails s.r.o. sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s tymito nákupnými i reklamačnými podmienkami.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.

 

2. Dodacie podmienky

 

Predávajúci sa zaväzuje:

- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky

- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy


Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

- za poškodenie zásielky zavinené poštou

- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

 

Kupujúci sa zaväzuje:

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov

- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

 

3. Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky vybavujeme spravidla do 24 hodín, max 48 hodín. Pri nečakaných okolnostiach sa môže predĺžiť. Pri tovare, ktorý nie je skladom, sa Vami objednaný tovar objednáva u dodávateľa. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku.

 

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

 

5. Platby za tovar a poštovné

DOBIERKA: Objednaný tovar zasielame kuriérom NA DOBIERKU,  na adresu udanú zákazníkom v objednávke. Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní dobierky doručovateľovi zásielky.

 

Poštovné + balné pri dobierke pre každú samostatnú objednávku je 3,80 € .

.

 

PLATBA VOPRED NA ÚČETPlatbu je možné vykonať aj vopred, prevodom na účet.

Ak chcete využiť túto možnosť, stačí si objednať tovar a pri objednávke dať PLATBA PREVODOM NA ÚČET. Výslednú sumu v objednávke pošlite na náš účet 26 26 76 9419/1100 a ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky, ktoré vám prišlo s potvrdením.

 

Poštovné + balné pri dobierke pre každú samostatnú objednávku je 3,80 € .

Poštovné + balné pri dobierke pri odsávačkách a opierkach NOVA FLAIR pre každú samostatnú objednávku je 5,- € 

 

Po úhrade bude tovar hneď zaslaný na zadanú adresu ako doporučená zásielka alebo balík. Náš účet je vedený v Tatrabanke. (Prosím neplaťte dopredu, pokiaľ nedostanete od nás údaje k platbe.)

O vyexpedovaní tovaru na vašu adresu vás budeme informovať e-mailom

 

CARDPAY (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro)

Ak chcete využiť túto možnosť, stačí si objednať tovar a pri objednávke dať CARDPAY. 

 

Poštovné +balné pri platbe CARDPAY pre každú samostatnú objednávku je 3,80 € .

 

Po úhrade bude tovar hneď zaslaný na zadanú adresu ako doporučená zásielka alebo balík. Náš účet je vedený v Tatrabanke. 

 

O vyexpedovaní tovaru na vašu adresu vás budeme informovať e-mailom

 

Pri objednávke nad 80,-€ poštovné zdarma.

Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku. 


 

QUATRO - nákup na splátky

  1. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok.  
  2. Pri vložení výrobku do košíka v spôsobe platby si užívateľ zvolí, že chce tovar zaplatiť cez Quatro. Užívateľ si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom Quatro kalkulačky
  3. Po dokončení objednávky v košíku sa užívateľovi otvorí nové okno so Žiadosťou o nákup tovaru na splátky, ktorú je potrebné vyplniť.
  4. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie do Quatra. Obratom dostane klient odpoveď o jej stave.
  5. Po schválení zmluvy si klient vytlačí zmluvy priloží potrebné doklady a pošle do Quatra.
  6. Po schválení zmluvy bude klientovi na základe pokynu na dodanie tovaru doručený tovar.


6. Zrušenie objednávky

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 2 hodín od jej odoslania. (Po 2 hodinovej dobe prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky môžete vykonať telefonicky alebo nám napíšte na náš e- mail, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

 

7. Vrátenie tovaru

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vráriť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky nepríjmame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

 

8. Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

 

9. Ochrana osobných údajov

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ internetového obchodu LeaNails s.r.o. sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou tohto internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.